loading...
سایت تفریحی نکس وان | اس موزیک |اکت موزیک
لطفا کلیک نمایید
admin بازدید : 48 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

Search Results

  1. !...یه روز خوبــــ ــــ میــاد - من و تنهایی و سیگار

    goldminer.blogfa.com/tag/من-و-تنهایی-و-سیگار
    Translate this page
    (برچسب‌ها: عشق سیگار, متن سیگارمن و تنهایی و سیگارمن و سیگار, کافه سیگار) [سه شنبه 1 اسفند1391 | 22:0 | نويسنده: ℛℰ✓α ]. | | آرشيو نظرات. روزهای من.
  2. اس ام اس سیگار و تنهایی

    www.bisms.ir › اس ام اس سیگار
    Translate this page
    Sep 25, 2013 - اس ام اس سیگار و تنهایی,اس سیگار و تنهایی,اس مس سیگار و تنهایی,س م س سیگار و تنهایی... سیگار روشنت را در جنگل خشک و آشفته روح من انداختی.
  3. سیگار - بغض تلخ من

    boqzeman.persianblog.ir/tag/سیگار
    Translate this page
    با سکوت شب کنار آمده ام ... با اینکه جز تنهایی کسی در خانه ام نباشد ... با اینکه هم زبانم کتاب هوشنگ ابتهاج باشد و هم صحبتم مثنوی معنوی. با همه کنار آمده ام .
  4. ‏卐 من و تنهایی و سیگار 卐‏ - ‏‎Tehran, Iran‎‏ - ‏سازمان مردم نهاد ...

    https://fa-ir.facebook.com/WanMnWTnhayyWSygar...
    Translate this page
    卐 من و تنهایی و سیگار 卐‏، ‏‎Tehran, Iran‎‏. ‏‏۴۹.۶۷۲‏ پسند · ‏۲۸۱‏ نفر درباره این صبحت می‌کنند · ‏۱۴۳‏ تن این‌جا بودند‏. ‏من و تنهایی و سیگار..... یه...
  5. من و سیگار و تنهایی | فیس‌بوک

    https://fa-ir.facebook.com/manosigar
    Translate this page
    من و سیگار و تنهایی‏. ‏‏۲.۱۴۷‏ پسند · ‏۴‏ نفر درباره این صبحت می‌کنند‏. ‏تنهایی به کنار,وقتی سیگار مرهم است,مرا درد صدا کن‏
  6. سیـــــــــــگار و غــــــــم

    sigarotanhayi.blogfa.com/
    Translate this page
    خــیـــالــــت تــحــقــــق مـــی یـــابــــد بـــا کــــمی تــنـــهایـــی و پــــاکتــــی سیگـــــار … مــــن و سیگـــــار درد مشـــترکـــیم … از هـــردویــــمان کســــی خـــوب کــــام ...
  7. ოყ lօνε•منو •تنهايي• و •سردرد• و •سيگار•ოყ lօνε - ارسطو

    ssstss.miyanali.com/.../ოყ_lօνε•منو_•تنهايي•_و_•سرد...
    Translate this page
    May 3, 2012 - من و تنهایی و سردرد و سیگار. صدای آخرین گامِت رو گیتار من و تنهایی و سردرد و سیگار منو عکسی که اینجا مونده ناچار من و گل نه ، تو و عکست با یه خار
  8. اس ام اس سیگار و تنهایی SMS cigarettes alone | نمکستان

    namakstan.ir › اس ام اس سیگار
    Translate this page
    اس ام اس سیگار و تنهایی SMS cigarettes alone. از من پرسید امروز می خوام تکلیفمو مشخص کنی یا من یاسیگار؟ نگاهی به سیگار توی دستم کردم که انگار سوختنش ...
  9. منــــ و تنهاییـــــــ و شبــــــــ.....

    www.sos66.blogfa.com/
    Translate this page
    تا روزی به چشم ببینم که دورش زدن و به اون روزا و شبای من دچار شده و مجبوره .... امسال با تنهایی مطلق فهمیدم ..... بارون ، بوی نم دار ، شب بیدار ، دود سیگار ، ساز گیتار !
  10. جملات باحال خسته و دپرس فاز سیگار 92 - اس ام اس خور

    smskhor.ir/جملات-باحال-خسته-و-دپرس-فاز-سیگار-92/
    Translate this page
    بعد مرگم روی قبرم ، روی عکسم ننویسید جوان ناکام ؛ من از سیگار خیلی کام گرفتم ، بدنامش نکنید … ... صبح تا شب بخندی اما شب تا صبح تنهایی سیگار بکشی …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به نکس وان خوش اومدی برای دریافت آهنگ و کد مورد نظر به ادامه مطلب بروید ، در صورت مشاهده مشکل در کد آهنگها و دیگر بخش ها حتما اطلاع دهید . تمامی پست های موسیقی داری کد آهنگ برای وبلاگ می باشند جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق یاهو زیر مراجعه نمایید باتشکر افتتاح : 1394/03/17
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 816
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 114
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 234
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 368
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 368
  • بازدید ماه : 368
  • بازدید سال : 11,937
  • بازدید کلی : 142,676
  • کدهای اختصاصی